Compania Municipală Iluminat Public București SRL angajează Referent-Serviciul Administrativ
Cerințe:
• Utilizarea pachetului MS Office (în special Word, Excel și Outlook);
• Minimum doi ani experiență în domeniu;
• Excelente abilități de comunicare;
• Capacitate de a lucra în echipă;
• Studii tehnice/economice.
• Experiență în companii de Stat constituie un avantaj.
Atribuții principale:
• Verifică și avizează facturile pentru contractele de întreținere, reparații, servicii și utilități;
• Asigură deszăpezirea aleilor de circulaţie şi a trotuarelor din incinta societăţii;
• Face propuneri pentru reparaţii generale şi capitale pentru imobile şi instalaţii precum şi pentru celelalte mijloace fixe din categoria construcţii, în colaborare cu Serviciul Investiţii;
• Emite precomenzile de reparaţii pentru mijloace fixe, obiecte de inventar, instalaţii sanitare şi de iluminat aferente clădirilor etc;
• Identifică necesarul de achiziţii pentru serviciile de pază și curățenie ale societății, operaţiuni de dezinfecţie, deratizare şi dezinsecţie, întreţinere aparatură aer condiţionat, copiatoare şi fax-uri, eliminare deşeuri menajere, telefonie fixă şi mobilă și propune încheierea contractelor de utilități și servicii administrative;
• ·Răspunde de gospodărirea eficientă a bunurilor încredinţate, având obligaţia de a refuza orice operaţie patrimonială care contravine dispoziţiilor legale;
• Asigură evidența, inventarierea, selecționarea, păstrarea și folosirea documentelor pe care le deține;
• Îndeplinește orice alte atribuții și sarcini prevăzute de lege, aflate în scopul principal al postului și în domeniul de activitate al structurii, stabilite de superiorii ierarhici.
Oferim:
• Salariu motivant
• Tichete de masă
• Un mediu de lucru plăcut
• Posibilitatea de dezvoltare personală și de instruire
Persoanele interesate pot transmite un CV la adresa: cariere@cmipb.ro pana la data de 25.05.2024.
Vor fi contactați doar candidații care îndeplinesc condițiile solicitate.
Persoanele selecționate vor fi contactate telefonic.