#

CMIPB angajează Șef Serviciu Administrativ!

Anunț recrutare Șef Serviciu Administrativ

Compania Municipală Iluminat Public București SRL, recrutează Șef Serviciu Administrativ.

 

      CERINȚE PROFESIONALE:

 

  • studii superioare;
  • experiență în inventarierea bunurilor din patrimoniu - minim 1 an;
  • experiență în gestionarea bunurilor - minim 1 an;
  • experiență în administrație publică sau companii de stat - minim 5 ani;
  • experiență în poziții de conducere - minim 1 an;
  • abilități de comunicare și de negociere, spirit de echipă, flexibilitate, eficiență și responsabilitate;
  • dorința de continuă perfecționare;
  • operare computer – cunoștințe avansate de Microsoft Word;
  • cunoașterea limbii engleze - este preferabil, dar nu constituie o cerință obligatorie;

 

      RESPONSABILITĂŢI:

 

  • planificarea, organizarea și coordonarea activităților serviciului administrativ pentru a asigura eficiența și buna desfășurare a operațiunilor;
  • supravegherea inventarierii periodice a bunurilor din patrimoniul companiei și asigurarea corectitudinii înregistrărilor;
  • gestionarea documentației legate de bunuri (înregistrări, rapoarte, acte) și asigurarea conformității cu normele legale;
  • monitorizarea stocurilor de materiale și asigurarea aprovizionării cu resurse administrative necesare;
  • supervizarea și coordonarea personalului din subordine, distribuirea sarcinilor și monitorizarea performanței acestora;
  • pregătirea și verificarea rapoartelor administrative, a situațiilor privind starea bunurilor și alte documente specifice;
  • furnizarea de rapoarte periodice și informarea conducerii cu privire la starea bunurilor, situațiile administrative și evoluția activităților din serviciu.

 

 

Despre noi:

            Compania Municipală Iluminat Public București SRL a fost înființată cu scopul de a asigura serviciul de iluminat public în Municipiul București.

Politica societății în domeniul resurselor umane vizează asigurarea personalului necesar în corelare cu obiectivele de dezvoltare ale companiei, anticiparea eventualelor fluctuații de deficit sau surplus de personal, principalele direcții de acțiune fiind: atragerea și menținerea personalului calificat cu aptitudinile, cunoștințele de specialitate și competențele necesare; dezvoltarea unor echipe bine pregătite și flexibile, capabile de a se adapta la un mediu dinamic, în continuă schimbare; promovarea discuțiilor constructive și a schimbului de cunoștințe și informații legate de activitate, pentru creșterea coeziunii în cadrul companiei.

Persoanele interesate pot transmite un CV la adresa: cariere@cmipb.ro, până la data de 11.10.2024.

 Vor fi contactați doar candidații care îndeplinesc condițiile solicitate.

 

Oferim:

Salariu motivant

      Tichete de masă

Un mediu de lucru plăcut

Posibilitatea de dezvoltare personală și de instruire.

 

Contact

Pentru a ne semnala o problema in reteaua de iluminat public a Municipiului Bucuresti, ne puteti contacta folosind formularul de contact, prin e-mail, la adresa: sesizari@cmipb.ro sau prin apelarea Dispeceratului CMIPB, la numarul de telefon: 0374 810 999.

Daca doriti sa solicitati un aviz edilitar, accesati rubrica SERVICII – ELIBERARE AVIZE EDILITARE, de unde puteti descarca o cerere privind solicitarea de aviz

Holding Bucuresti

#
#
#
#
#
#
#
#