#

Anunț recrutare Consilier Juridic, pe perioadă determinată de 1 an și 9 luni

Compania Municipală Iluminat Public București SRL recrutează Consilier Juridic.

CERINȚE PROFESIONALE

  • studii superioare – licenția în științe juridice;
  • minim 3 ani de experiență relevantă în domeniul juridic;
  • abilități de comunicare și de negociere, spirit de echipă, flexibilitate, eficiență și responsabilitate;
  • dorința de continuă perfecționare;
  • operare computer – cunoștințe avansate de Microsoft Word;
  • cunoașterea limbii engleze - este preferabil, dar nu constituie o cerință obligatorie

RESPONSABILITĂŢI

  • Asigurarea asistenței de specialitate și a reprezentării juridice într-un mod uniform și unitar pe ansamblul societății.
  • Asigurarea consultanței și a reprezentării societății în fața instanțelor judecătorești, arbitrale și a altor organe de jurisdicție;
  • La solicitarea conducerii societăţii, promovează acţiuni judecătoreşti şi uzează de toate căile de atac conferite de lege, depunând toate diligenţele pentru câştigarea acestora;
  • Formulează întâmpinări şi cereri reconvenţionale, în cauzele în care societatea este pârât;
  • Are obligativitatea prezentării în instanţa în toate dosarele în care este angajată societatea;
  • Conduce evidenţa cauzelor, prin registrul de cauze şi condica de termene;
  • Răspunde solicitărilor instanţelor judecătoreşti de diferite grade, cu privire la comunicarea unor acte necesare în soluţionarea diferitelor litigii;
  • Analiza litigiilor la nivelul societății, a cauzelor care le generează, informarea conducerii societății și propunerea măsurilor corespunzătoare pentru înlăturarea și  prevenirea acestor cauze;
  • Întocmirea formelor necesare obținerii titlurilor executorii, comunicarea acestora la serviciul economic și financiar pentru punerea în executare.

Despre noi

            Compania Municipală Iluminat Public București SRL a fost înființată cu scopul de a asigura serviciul de iluminat public în Municipiul București.

Politica societății în domeniul resurselor umane vizează asigurarea personalului necesar în corelare cu obiectivele de dezvoltare ale companiei, anticiparea eventualelor fluctuații de deficit sau surplus de personal, principalele direcții de acțiune fiind: atragerea și menținerea personalului calificat cu aptitudinile, cunoștințele de specialitate și competențele necesare; dezvoltarea unor echipe bine pregătite și flexibile, capabile de a se adapta la un mediu dinamic, în continuă schimbare; promovarea discuțiilor constructive și a schimbului de cunoștințe și informații legate de activitate, pentru creșterea coeziunii în cadrul companiei.

 

Oferim:

  • Salariu motivant
  • Tichete de masă
  • Un mediu de lucru plăcut
  • Posibilitatea de dezvoltare personală și de instruire.

 

Persoanele interesate pot transmite un CV la adresa: cariere@cmipb.ro, până la data de 22.08.2021.

 Vor fi contactați doar candidații care îndeplinesc condițiile solicitate.

 

Stiri recente

Contact

Pentru a ne semnala o problema in reteaua de iluminat public a Municipiului Bucuresti, ne puteti contacta folosind formularul de contact, prin e-mail, la adresa: sesizari@cmipb.ro sau prin apelarea Dispeceratului CMIPB, la numarul de telefon: 0374 810 999.

Daca doriti sa solicitati un aviz edilitar, accesati rubrica SERVICII – ELIBERARE AVIZE EDILITARE, de unde puteti descarca o cerere privind solicitarea de aviz

Holding Bucuresti

#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#