#

ANUNȚ ANGAJARE: SECRETARĂ

Compania Municipală Iluminat Public București S.R.L. angajează secretară

Cerințe:

  • Utilizarea pachetului MS Office (în special Word, Excel și Outlook) – cel puțin nivel mediu;
  • Minimum un an experiență în activitatea de secretariat sau posturi cu atribuții similare;
  • Excelente abilități de comunicare;
  • Ușurință, claritate și coerență în exprimare scrisă și verbală;
  • Capacitate de a lucra cu oamenii;
  • Rigurozitate in respectarea cu acuratețe a procedurilor, sarcinilor și a termenelor limită;
  • Studiile superioare finalizate reprezintă un avantaj;
  • Rezistență la stres;
  • Spirit de inițiativă;
  • Echilibru emoțional;

Obiective:

  • Adoptarea unui comportament în măsură să promoveze imaginea și interesele companiei;
  • Asigurarea unui flux al documentelor și informațiilor cât mai coerent;
  • Păstrarea confidențialității informațiilor și a documentelor legată de companie;
  • Utilizarea resurselor existente exclusiv în interesul companiei;
  • Respectarea prevederilor normativelor interne și a procedurilor de lucru;
  • Îmbunătățirea permanentă a pregătirii profesionale;

Atribuții:

  • Organizarea evidenței şi înregistrarea corespondenţei societății transmisă/primită în/din exteriorul acesteia, asigurând înregistrarea documentele în sistemul de evidenţă stabilit;
  • Expedierea corespondenței în afara societății, prin poștă sau direct prin curier;
  • Distribuirea corespondenței către compartimentele din cadrul unităţii.
  • Preda corespondența către directorul general (înlocuitorului acestuia când directorul general lipsește) și, după repartizare se preda către entitățile organizatorice către care corespondența a fost repartizată prin rezoluție;
  • Asigură transmiterea/primirea, înregistrarea şi distribuirea documentelor prin faxul/e-mailul societății;
  • Asigură prelucrarea, actualizarea și valorificarea operativă a datelor prin sistemul informatic de secretariat;
  • Execută fotocopierea documentelor, la solicitarea directorului general, a directorilor generali adjuncți;
  • Redactează în termen lucrările care i-au fost repartizate spre soluționare în vederea comunicării răspunsului;
  • Verifică forma grafică a documentelor adresate conducerii societății;
  • Recepționează apelurile telefonice, comunică transmiterea mesajelor primite;
  • Asigura confidențialitatea lucrărilor executate și a informaților gestionate;
  • Asigură, utilizează şi păstrează corespunzător ștampilele directorului general;
  • Organizează și desfășoară activități de protocol intern la nivelul conducerii societății;
  • Organizează, împreună cu Compartimentul comunicare cu presa/publicul, primirea cetățenilor/personalului societății în audiență la conducerea societății și urmărește executarea dispozițiilor date cu aceste ocazii.
  • Organizarea agendei directorului general

Oferim:

  • Salariu motivant
  • Tichete de masă
  • Un mediu de lucru plăcut
  • Posibilitatea de dezvoltare personală și de instruire

Despre noi

            Compania Municipală Iluminat Public București SRL a fost înființată cu scopul de a asigura serviciul de iluminat public în Municipiul București.

Politica societății în domeniul resurselor umane vizează asigurarea personalului necesar în corelare cu obiectivele de dezvoltare ale companiei, anticiparea eventualelor fluctuații de deficit sau surplus de personal, principalele direcții de acțiune fiind: atragerea și menținerea personalului calificat cu aptitudinile, cunoștințele de specialitate și competențele necesare; dezvoltarea unor echipe bine pregătite și flexibile, capabile de a se adapta la un mediu dinamic, în continuă schimbare; promovarea discuțiilor constructive și a schimbului de cunoștințe și informații legate de activitate, pentru creșterea coeziunii în cadrul companiei.

Persoanele interesate pot transmite un CV la adresa: cariere@cmipb.ro.

Persoanele selecționate vor fi contactate telefonic.

Stiri recente

Contact

Pentru a ne semnala o problema in reteaua de iluminat public a Municipiului Bucuresti, ne puteti contacta folosind formularul de contact, prin e-mail, la adresa: sesizari@cmipb.ro sau prin apelarea Dispeceratului CMIPB, la numarul de telefon: 0374 810 999.

Daca doriti sa solicitati un aviz edilitar, accesati rubrica SERVICII – ELIBERARE AVIZE EDILITARE, de unde puteti descarca o cerere privind solicitarea de aviz

Holding Bucuresti

#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#