#

CMIPB angajeaza secretara

Compania Municipală Iluminat Public București S.R.L. angajează secretară

 

Cerințe:

  • Utilizarea pachetului MS Office (în special Word, Excel și Outlook) – cel puțin nivel mediu;
  • Minimum un an experiență în activitatea de secretariat sau posturi cu atribuții similare;
  • Excelente abilități de comunicare;
  • Ușurință, claritate și coerență în exprimare scrisă și verbală;
  • Capacitate de a lucra cu oamenii;
  • Rigurozitate in respectarea cu acuratețe a procedurilor, sarcinilor și a termenelor limită;
  • Studiile superioare finalizate reprezintă un avantaj;
  • Rezistență la stres;
  • Spirit de inițiativă;
  • Echilibru emoțional;

Obiective:

  • Adoptarea unui comportament în măsură să promoveze imaginea și interesele companiei;
  • Asigurarea unui flux al documentelor și informațiilor cât mai coerent;
  • Păstrarea confidențialității informațiilor și a documentelor legată de companie;
  • Utilizarea resurselor existente exclusiv în interesul companiei;
  • Respectarea prevederilor normativelor interne și a procedurilor de lucru;
  • Îmbunătățirea permanentă a pregătirii profesionale;

Atribuții:

  • Organizarea evidenței şi înregistrarea corespondenţei societății transmisă/primită în/din exteriorul acesteia, asigurând înregistrarea documentele în sistemul de evidenţă stabilit;
  • Expedierea corespondenței în afara societății, prin poștă sau direct prin curier;
  • Distribuirea corespondenței către compartimentele din cadrul unităţii.
  • Preda corespondența către directorul general (înlocuitorului acestuia când directorul general lipsește) și, după repartizare se preda către entitățile organizatorice către care corespondența a fost repartizată prin rezoluție;
  • Asigură transmiterea/primirea, înregistrarea şi distribuirea documentelor prin faxul/e-mailul societății;
  • Asigură prelucrarea, actualizarea și valorificarea operativă a datelor prin sistemul informatic de secretariat;
  • Execută fotocopierea documentelor, la solicitarea directorului general, a directorilor generali adjuncți;
  • Redactează în termen lucrările care i-au fost repartizate spre soluționare în vederea comunicării răspunsului;
  • Verifică forma grafică a documentelor adresate conducerii societății;
  • Recepționează apelurile telefonice, comunică transmiterea mesajelor primite;
  • Asigura confidențialitatea lucrărilor executate și a informaților gestionate;
  • Asigură, utilizează şi păstrează corespunzător ștampilele directorului general;
  • Organizează și desfășoară activități de protocol intern la nivelul conducerii societății;
  • Organizează, împreună cu Compartimentul comunicare cu presa/publicul, primirea cetățenilor/personalului societății în audiență la conducerea societății și urmărește executarea dispozițiilor date cu aceste ocazii.
  • Organizarea agendei directorului general

Oferim:

  • Salariu motivant
  • Tichete de masă
  • Un mediu de lucru plăcut
  • Posibilitatea de dezvoltare personală și de instruire

 

Persoanele selecționate vor fi contactate telefonic.

Stiri recente

Contact

Pentru a ne semnala o problema in reteaua de iluminat public a Municipiului Bucuresti, ne puteti contacta folosind formularul de contact, prin e-mail, la adresa: sesizari@cmipb.ro sau prin apelarea Dispeceratului CMIPB, la numarul de telefon: 0374 810 999.

Daca doriti sa solicitati un aviz edilitar, accesati rubrica SERVICII – ELIBERARE AVIZE EDILITARE, de unde puteti descarca o cerere privind solicitarea de aviz

Holding Bucuresti

#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#